perjantai 14. elokuuta 2009

Satu tuli kotiin

Olin ollut Pessistä erossa hurjat 2 viikkoa kunnes yllätin koko perheen ja tupsahdin Tampereelta Sieppijärvelle jo tänään. Satuin saamaan kaverilta kyydin kotiovelle asti! 800km kyytejä kyllä harvemmin saa sattumalta. Pessi tuijotti minua ensin pitkään että seisonko oikeasti pihassa. Hirmu hepulihan siitä syntyi! Pessi oli 2 viikon aikana kasvanut taas muka aivan järkyttävän paljon! Ainakin massaa on tullut ja babyface on kadonnut. Katselin että huh huh mikä uros minua on vastassa! Heti kyllä kokeili minua dominoida kun olin ollut poissa, jännää testaamista.



Aamulla piti ottaa uroksesta oikea poseerauskuva ja samalla treenata näyttelyseisottamista. Joo-o, onhan se komea jätkä...Tässä Pessi siis vajaa 8kk.


Äijällä on nyt aivan järkyttävä mörkökausi menossa, kuulee ja näkee ihan omiaan, tänäkin aamuna piti mennä pakoon kameran jalustaa joka seisoi nurmikolla :) Pessi myös merkkailee ja nostaa komeasti koipea, tässä saakin olla taas tosi skarppina että mitä aikuistuminen tuokaan tullesaan! Tästä kuvasta näkee miten iso Pessi jo on! 65cm korkeutta ja vähintäänkin saman verran egoa :)


2 kommenttia:

  1. Heippa!

    Ja kiitos vielä sunnuntaisesta treeniseurasta, oli niiiin kivaa! ;)

    Ihana tuo teän hepulivideo, Anskun ilonen nauru kruunaa kaiken! :)
    Ja on se Pessi kyllä niin järkyttävän komea!! Wau!

    t. Jenni ja Miro
    miroperro.vuodatus.net

    p.s. Jeminan Audax löytyy täältä audax.vuodatus.net :)

    VastaaPoista
  2. Lauantaisesta reeniseurasta siis.. :)
    t. nimim. "aivot narikassa äitiyslomala".. :)

    VastaaPoista