tiistai 22. marraskuuta 2011

Arttu 6kk

Arttu on kasvanut melkoista tahtia viime aikoina. Puoli vuotta ikää täynnä, painoa 19kg ja korkeutta 56cm. Artulla on ihan lupaavan oloinen rakenne tällä hetkellä. Luonteesta puhumattakaan! Poika on älyttömän hyvähermoinen. Ihan sama minne sen vie, on aina kuin kotonaan. Luonteeltaan avoin, hieman mielistelevä. Miinuksena ehkä hieman liiallinen pehmeys minun makuun. Arttu on rauhallisin meidän koirista. Tasapainoisen luonteensa puolesta odotukset ovat minulla korkealla, pään pitäisi riittää minkälaisiin tapahtumiin vain! Tämä poika tuskin hätkähtää mistään. Työinnon näemme sitten keväällä!

Arttu on saanut vähän ekstrahuomiota nyt kun likat ovat juoksussa. Jotenkin se päätyy minun kanssa sisälle, sohvallekin on jo yrittänyt mutta sieltä sai lähtöpassit ;)

1 kommentti:

  1. Hienon näköinen tuo Arttu! Meillä uusi tulokas Pomppu on jo sänkyyn asti itsensä keplotellut, siellä järsi mun varpaita ensimmäisenä yönä :D nimimerkillä "pehmoksi oon tullu"

    VastaaPoista